Benim Adın Khan (My name is Khan)


Benim adım Khan, orijinal adıyla My Name is Khan Hint Film tarihine damgasını vurmuş filmlerinden biri. Birçok izleyici ve eleştirmen tarafından birçok güzel eleştiri alan filmi muhakkak izlemelisiniz. Romantik ve dram filmi kategorisinde ortaya konan eserin müthiş senaryosunu ise Shibani Bathija ve Nirenjan Iyengar yazmış. Bu güzel filmin hikayesinde ise Amerika Birleşik Devletleri’nde yaşayan Hindistanlı bir Müslüman’ın hikayesi anlatılıyor. Adı Rizvan Khan olan bu adam bir hastalığından dolayı çevresine oldukça saf bir görüntü vermektedir ancak Rizvan Khan oldukça akıllı bir adamdır. Asperger Sendromu adında bir rahatsızlığı olan Khan, büyük bir iş adamı olmak ister ancak bunun için çok çalışması gerekmektedir. Günün birinde Rizvan Khan adı Mandira olan Amerika Devleti vatandaşına aşık olur. Bir oğlu olan Mandira, Rizvan Khan ile evlenir ve Rizvan Khan’ın soyadını alır. On bir eylül eyleminden sonra Müslümanlar’a karşı çok tepkili olan Amerikanlar, aslında Hristiyan ve Amerikalı olan Mandira’nın oğlunu soyadı Khan olduğu için Müslüman sanarak darp ederler ve çocuk ölür. Bunun üzerine Mandira, Rizvan Khan’ı suçlar ve evden ayrılır. Mandira’nın peşine düşen Khan ona kendini affettirmek isteyecektir. Mandira ise Khan’a onu affedebilmesi için ona imkansız bir görev verecektir. Khan, Amerika Birleşik Devletleri Devlet Başkasının karşısına çıkıp ona terörist olmadığını söylemek zorundadır. Khan’ın bu üzüntülü ve maceralı hikayesinin devamını öğrenmek için Benim Adım Khan’ı izleyebilirsiniz. Benim Adım Khan izleyerek oldukça duygusal anlar yaşayacaksınız… Filmin başrollerinde Mandira Khan karakteri adı altında Kajol ve Rizvan Khan rolü adı altında Shah Rukh Khan oynuyor. Filmin yönetmeni ise Karan Johar. Türkiye’de izleyenler tarafından oldukça beğenilen Benim Adım Khan izleyerek, Amerika’daki sosyal problemleri de inceleme şansı bulacaksınız. Hindistan’ın son dönemdeki parlayan yıldızlarından Shah Rukh Khan’ın müthiş oyunculuğunu bu filmde tekrar görebilirsiniz.

TEK PART




Facebook Twitter Google+

Yorum Gönder

Ziyaretçi